2013. július 25., csütörtök

2. rész

Nagyon jól éreztük magunkat.Stel haját kivasaltuk, az enyémet meg simán hagytam.







(Sarah)







(Stella)

Fél ötkor elindultunk a fiúkhoz, gyalog.Azért gyalog, mert nincs messze, és nagy valószínűséggel berúgunk.Nem baj ha nem.Az út alatt rengeteget beszélgettünk.30 perc alatt oda is értünk.Ilyen pontosak se voltunk még.
-Na és nem izgulsz, hogy álmaid bandájával fogsz találkozni?-kérdem az ajtó előtt.
-De.Na csengess már.-mondja izgatottan.Én felnevettek és csengetek.
-Harry nyisd ki az ajtót!-halljuk, hogy valaki kiabál.Ekkor az ajtót egy helyes göndör hajú srác nyitja ki.
-Sziasztok.Mi járatban erre felé?-kérdi vigyorogva.-Sajnos most nincs időm, mert buli lesz és El barátnői jönnek, de legközelebb összehozzuk.-mondja és végig mér engem.-Muszáj lesz.
-Mondanám, hogy meghatott ez a kis monológ, vagy, hogy esetleg megérintette a szívemet.-mondom vigyorogva és a szívemre teszem mind a két kezem.A göndör csak nagyképűen vigyorog.-De akkor hazudnék.-mondom flegmán.Hirtelen El nevetését hallom meg.
-Jó volt Sarah.-mondja Lou.-Gyertek be.-mondja.Mi besétálunk a nappaliba és helyet foglalunk a kanapén.
-Srácok, ők itt a legjobb barátnőim.Lányok, ők a fiúk.-mondja El.Megint felröhögünk.
-Hali.Sarah Elinor.Ő itt a húgom Stella.-mondom.
-Hello.Liam Payne.Ő ott Zayn Malik.A szőke meg Niall Horan.Az ajtóba pedig Harry volt.Harry Styles.-mondja Liam. Kezet fogok mindenkivel.
-Na meséljetek magatokról.-mondja Zayn.
-Jó.Ikrek vagyunk.Én vagyok az idősebb.18 évesek vagyunk.Stella imád titeket.Ő ilyen bolondos kis csaj.Azért nem szólal meg, mert zavarba van.Én is bolond vagyok.Ebben is hasonlítunk.Nagyjából ennyi.-mondom mosolyogva.Ők is meséltek magukról.Aztán Louis meg szólal.
-Felelsz vagy merszezzünk.De 1D szabályok alapján.
-Aha.És az milyen?-érdi Stel.
-Ha nem válaszolsz egy ruha darab le.-mosolyog pimaszul Zayn.
-Oké.-mondom.
Leülünk a földre.Niall hozz egy üveget és ő is leül közénk.Először Lou pörgetett, és Harry-re mutat.
-Felelsz vagy Mersz?
-Felelek.
-Tetszik neked Sarah?-kérdi Louis pimaszul.
-Nagyon.-mondja, de előtte végigmér.Harry pörgetett és Stel-nél állt meg.-Ki tetszik neked közülünk?
-Hát.Khm...Niall.-mondja Stel rák vörös fejel, de Niall is rendesen elpirul.Így ment egy ideig, majd mikor Zayn pörgetett én következtem.
-Felelek.
-Oké.Akkor.Voltál már fiúval?-na, de jó.Erre nem tudom mit mondjak.Már nem vagyok szűz, de nem önszántamból.Azóta is feküdtem le fiúkkal.
-Igen.-mondom.A többiek döbbenten néznek, kivéve Stel és El.-Mi van?Nem így terveztem én se.Nem kell nézni.
-Sarah nem akarod elmondani nekik?-kérdi Stel.
-De nem kell ha nem akarod.-mondja El is.
-Mi?Mi van?Sarah bennünk megbízhatsz.-mondja Liam.
-Ennyire érdekel titeket a múltam?-kérdem örömmel.Nem nehéz erről beszélnem, mert nem érdekel lezártam és nem törődöm vele.Jó néha vannak rossz álmaim, meg sírni kezdek, de ezt senki nem tudja.
-Igen.-mondják mind egyszerre.
-Hát jó.Mikor 15 évesek voltunk és karácsony volt, 2 rendőr betoppant és közölték velünk a hírt, hogy a szüleink gépe lezuhant és meghaltak.Na, én ezt akkor nem tudtam feldolgozni és rossz társaságba keveredtem.Drogoztam, ittam.Stel-lel se foglalkoztam.Volt egy pasim, aki rászoktatott a drogra.Egyszer elmentem hozzájuk, de ő akkor már teljesen kész volt.Leakart velem feküdni, de én nem...Gondolom értitek.Megerőszakolt.Ezen kívül úgy megvert, hogy majdnem belehaltam.Akkor lett ilyen szoros a kapcsolatom Stel-lel.Utána még egy évig drogoztam meg ittam.Mondhatom, hogy igazi ribanc lettem.Aztán megismertem El-t és ő meg Stel segített.Azóta tiszta vagyok.Ja egyébként 2 komoly kapcsolatom volt.Az egyik megerőszakolt a másik megcsalt.Utána össze-vissza pasiztam.A legtöbbet droghatása alatt ismertem meg.Ennyi a történetem.Na játszunk.-mondom mosolyogva.-Most meg mért néztek?
-Te ezt ilyen könnyen kezeled?-kérdi sokkolva Liam.
-Óóó.Ti még nem ismeritek igazán Saraht.-mondja El vigyorogva.
-Mér?Most sírjak?Jobb lesz?Nem.Hát akkor meg?Na, de játszunk.-pörgettem és Niall-re mutatott.-Felelsz vagy Mersz?Gondolom felelsz.
-Merek.-mondja.Tudtam.Lehet, hogy most gonosz leszek, de muszáj ezt.
-Oké.Csókold meg Stella-t.-mondom vigyorogva.Niall és Stel teljesen elpirult.Niall odament mellé és megcsókolta.Mi éljenzésbe törtünk ki, főleg mikor elváltak egymástól, mert Niall újból megcsókolta.Miután elváltak megfogták egymás kezét.Olyan aranyosak.Niall pörgetett és Harry-nél állt meg.
-Merek.
-Oké.Menj be a szekrénybe.5 percre.Azt viszel akit akarsz és azt csináltok amit akartok.-mondja perverz fejel Niall.Harry feláll(mármint Harry nem más XD szerk.)És elindul felém.Mikor elém ért a kezét nyújtotta.Én elfogadtam és ő felhúzott.A többiek uuuu-ztak egyet.Bementünk a szekrénybe.
-És mit csináljunk?-kérdem.
-Volna pár ötletem.-mondja Harry és megfogja a derekam.
-Látom kanos vagy.Itt bent nem kapsz semmit.Kint max egy arcra puszit.-mondom mosolyogva.
-Tudod Sarh, nagyon tetszel.Te vagy az a lány akibe beletudnék szeretni.Sőt.Már most beléd szeretem.-mondja.
-Harry.Ezt még te sem gondolod komolyan.
-De.
-Alig tudsz rólam valamit.Jó ami lényeges azt igen.
-Te mit gondolsz rólam?
-Nagyon helyes vagy.Én is eltudnám képzelni, hogy a barátom vagy, de amit hallok rólad..
-A nő ügyeim mi?Ne gondold, hogy igaz.Jó tényleg rengeteg egy éjszakás kalandom volt, de akit szeretek azt teljes szívből.És te ilyen vagy.-mondja komolyan.
-Harry, nem mondom, hogy nincs esélyed, de most nincs.Ismerjük meg egymást.-mondom mosolyogva.
-Oké.-mondta és elkezdet magáról mesélni.Nagyon kedves srác.Azt mondta nem sok embernek nyílik meg így. Éppen nevettünk mikor kinyílt az ajtó.
-Na mi van lejárt az 5 perc?-kérdem nevetve.
-Ő ja.Már 3 órája bent vagytok.-mondja Niall.
-Mi???-kérdezzük egyszerre Harry-vel.
-Hát nem jöttetek ki.
-Te hülye.Ilyenkor szólni kéne.-mondja Harry.
-Jó azt hittem zavarni fogok.-mondja Niall.
-Hinni a templomba kell.Hol a húgom?-kérdeztem mikor már a nappaliban voltam.
-Haza kísértem.Azt mondta fáradt.
-Oké.Köszi.És erről majd még beszélünk.Na, de én is megyek.Köszi mindent.Akkor majd még beszélünk.Sziasztok!-mondom és kilépek az ajtón.
-Várj!!-kiált utánam valaki.Harry az.-Haza kísérlek.-mondja mosolyogva.
-Nem kell köszönöm.Kedves vagy.-mondom mosolyogva.
-Mondhatsz bármit, én haza kísérlek.-mondja mosolyogva és megfogja a kezem.Én csak rá mosolygok.Így indultunk el mi ketten kézen fogfa, hajnali 1 fele.

*Stella szemszöge*
Mikor Niall megcsókolt forgott velem a világ.Mindig arra vágytam, hogy ő legyen a férjem.És, hogy most megcsókolt....Áááááá.Nem hiszem el.És mikor másodjára...Uuuuu.Nem hiszem el.Akkor már nem a feladat miatt volt.Gondolom.Éjfél fele elindultam haza.
-Srácok, én elmegyek.Köszönök mindent.Majd beszélünk egymást.Sziasztok!-mondom és elindulnék, de valaki visszaránt.
-Elkísérlek.-mondja Niall.
-Köszi.-mondom.Csendesen sétálunk egymás mellett.Egyszerűen nem merem megkérdezni, hogy az a csók csak a feladat miatt volt-e.-És mizu?-komolyan?Ilyen hülye, hogy lehetek???
-Gondolkodom.-mondja komolyan.
-És min?Mármint ha szabad tudnom.De ha nem az se baj csak megkér...
-Rajtad.-mondja Niall, félbeszakítva engem.
-Rajtam?-kérdezem döbbenten.
-Igen.Tudod, mikor megláttalak különös érzés fogott el.Mikor azt mondtad, hogy én tetszek neked nagyon megörültem.És mikor meg kellet csókolnom.Nem véletlen csókoltalak meg még egyszer.-mondja aranyosan.
-Kérdezhetek valamit?Mondjuk már megtettem.Milyen volt a csók?-kérdezem félve.
-Ez volt életem legjobb csókja.És szeretném ha még lenne.-mondja és megcsókol.Neee.Belé fogok szeretni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése